NY SIDA!!!!

Den här sidan har inte velat fungera för mig alls, så nu byter jag. 
 
Här är den nya adressen: https://swedesignsign.wordpress.com/



Ny Boxskylt


Nu finns även denna varianten av boxskylt att beställa. 
 



Boxskylt

Nu finns ytterligare en skylt att beställa. Denna skylt finns med tre rutor som man ska skriva vad man vill i med t.ex. whiteboard penna, då blir det avtorkningsbart! 
Det står också information under namnet, ägare, vetrinär och hovslagare. Kan t.ex. vara bra om man är inhyrd eller om någon tar hand om sin häst. 
 
Det som är ändringsbart: Färgen på hästnamnet, likaså teckensnitt. Rubrikerna ovanför varje ruta kan ändras till det man vill att det ska stå. Egen bild på hästen i hörnet, eller så blir det en digital bild om man inte har eller inte vill ha en bild på hästen. 
 
 



Beställ innan 4 Augusti

Jag kommer vara bortrest från 6 Augusti - 21 Augusti.  
Vill ni ha en skylt innan dess så skicka beställning senast Torsdag 4 Augusti!  
 
Alla beställningar innan 4 Augusti skickas innan jag åker bort. Går givetvis bra att beställa under tiden jag är borta också, men då blir det lite väntan. 



Vem är jag?

Fått några kommentarer om vem jag är, så jag tänkte skriva ett inlägg om mig litegrann, och lägga in en bild på mig också så ni får ett ansikte. Kan ju alltid vara trevligt ;) 
 
Mitt namn är Jessica, bor i Östra Jämtland. Jag är 27 år gammal och till vardags jobbar jag som Hovslagare. Jag hade tidigare en annan blogg http://jessicalindstrom.blogg.se (som finns kvar, men som dock är låst då jag inte uppdaterar där längre). 
Jag bor i hus med min sambo, dotter på 12 år och våran hund, katt också har vi två hästar med. Två herrar som bägge tävlat i trav tidigare i sina liv, men som hos oss går som ridhästar (skogskörning). 
Min hund tävlar jag i Rallylydnad, en hundsport som jag personligen tycker är väldigt rolig och som verkligen passar alla hundar och alla hundägare. 
 
Jag har alltid varit intresserad av design, i grund och botten har jag inte alls någon utbildning, men sedan jag "hittade" denna hobby för ca. 12 år sedan så har jag fastnat. Jag designar hemsidor, bloggar osv. med, men i mindre omfattning. Men vill man beställa en hemsida eller bloggdesign så går det självklart bra! Bara att maila: [email protected] 

Det här kommer främst inte vara någon "vanlig" blogg med massor med uppdateringar, utan jag kommer uppdatera när jag har nya skyltar att visa upp, eller när jag kanske ev. får låna någon kunds skylt som exempel. 
Idag har jag uppdaterat bilderna på posters, så man ser lättare hur de kan se ut när de sitter i en tavelram. 
 



Posters som finns

Jag gör också tavlor som skrivs ut på fotopapper, i storlek A4 eller 10x15. 
Pris A4: 120 kr/ st inkl. frakt
Pris: 10x15: 60 kr /st inkl. frakt 
 
Dessa finns just nu, kommer tillkomma fler så småningom :) 

    
Klicka på bilderna så visas de i större format. 


 
 



Boxskyltar som finns tillgängliga just nu!

 
 
Boxskylt 1. 
Din egna bild som bakgrund används här, med din hästs namn som rubrik. Exempeltexten finns ej på utskriven skylt, det är tomt fält för att skriva vad man vill med t.ex. whiteboardpenna, då det är lätt att torka av. 
Finns att lägga till tex. Ägarnamn, telefonnummer m.m. 
 
 
 
Boxskylt 2.
Bakgrunden går att ändra till annan bakgrund, se inlägget "beställningsinformation". 
Vill man ha annan information, finns det som tillägg. 
 
 
Boxskylt 3. 
Bakgrunden som är grå i detta exempel går att ändra till andra, se "beställningsinformation" för att se vilka bakgrunder som finns tillgängliga. 

Boxskylt 4. 
Tre egna bilder används i denna, bakgrunden går också att ändra om man vill det, se "beställningsinformation" för att se vilka bakgrunder som finns tillgängliga. 
 
Boxskylt 5. 
En egen bild, eller en digital bild, färgen på hästnamnet kan ändras, likaså texterna ovanför rutorna. 
 
Boxskylt 6. 
Egen bild på din häst, bakgrund går att ändra. Finns denna som i exemplet eller de som finns i listan under bakgrunder. 
 
 
Foderskylt 1. 
Denna foderskylt används med egen bakgrundsbild, förslagsvis på din häst. Den går lätt att torka av om man använder en whiteboard-penna när man fyller i den. 
 
 
 
 

Stallregler.
Dessa regler är bara exempel, här används inga egna bilder. 
 
Alla skyltarna skrivs ut och lamineras, därför är det lätta att torka av om man t.ex. har en skylt man skriver på eller om de blir smutsiga. 
De finns i storlekar A5 och A4, anges vid beställning. 



Beställningsinformation

Skyltarna är utskrivna och laminerade, de är lätta att torka av och är lättsamma att sätta upp och flytta på. 
De finns i två storlekar, A4 och A5. 
 
Pris:
1 skylt: 120 kr inkl. frakt
2 skyltar:  210 kr ink. frakt 
3 skyltar eller fler: 100 kr st ink. frakt! tex. 4 skyltar kostar 400 kr ink. frakt. 
 
För att beställa: 
Skicka mail till [email protected], om du vill kan du enkelt kopiera mitt "formulär" och klista in i ditt mail så du får med så mycket information på en gång då går beställningen fortare! Kom ihåg att ta bort min exempeltext på svaren ;) 
 
Beställningsformulär: 
Vilken skylt vill du beställa? Svar: Boxskylt 3
Vilket teckensnitt vill du beställa? Svar: 4 Broadway
Vilken bakgrund vill du ha? Svar: Bakgrund 6
Vad heter din häst? Svar: Royal Waboba
Vad har din häst för stam? Svar: e. hästnamn u. hästnamn
När är din häst född: Svar: 2001-01-01
Ditt telefonnummer: Svar: 070-000 00 00
Din adress. Svar: Ditt namn, långgatan 1, 000 00, Postort 

 
Det kommer komma fler teckensnitt och bakgrunder, vill man ha en annan bakgrund eller teckensnitt som ej finns med kostar tillägg 5 kr/ för varje tillägg. 
 


Här finner du bland annat Boxskyltar, foderskyltar, posters m.m. För beställning skickas mail till: [email protected].
Alternativt PM via facebook: PM via Facebook.